Friday, 18 March 2011

daN sekali lg !!!! :(

sama mcm citer td .. aku jd tunggol nk webbie , tp last2 dia ckp 'saya punya ROSAK ! ' mmg sial kan ?
hmm .. malang nyer lah aku hari ni .. dah lah mak bapak pelik .. marah jer keje .. abg pown sama .. period ker apa ? haih .. susa btol lah .. :( cik A***** lain kali check lah dulu .. jgn buat saya tension ! pasto tak rreti2 nk reply msg .. haih .. bia lah .. kau tak nak msg dgn aku kan .. finee . . hmm.. aku ni bukan BF kau kan ? hmm .. terima kasih lah bebanyak .. :( aku hargai gila apa yg kau buat kat aku hari ni .. hmm ...
HARINI HARI SIAL AKUUU !  :( terima kasih korg buat aku mcm niyh ! 
aku mmg suka jd tunggol .. ckp sorg2 ..
:( :( :(
 

No comments:

Post a Comment