Monday, 5 December 2011

HAHAHAHAAHAHA !

see thiss . haha . terkejut aku tgok gmbr ni .
asal putihh sangat ? haha .
i can't believe this . haha . serious ke ni aku ? haha .

Friday, 2 December 2011

only her, her , her and her !

Assalamualaikum ,
nak ckp sikit , haha . aku ni tngah gila+bosan .
soo , tgok tajuk . pelik kann . haha .
maksud nyee , dalam otak aku hanya ade Ibu tercinta (Ramla) , Sarah tercinta jugak ,
Juliana Evans , Siti Saleha , Jenna Mcdougall .
haha. sakai sikit post ni .

Itu ibu tercinta saya :) <3 ! yg gemok tuh peduli kan ! hee .

Ini Sarah saya . haha . comel kann :) <3

Ini Jenna Mcdougall , <3 haha :)

Ini Juliana Evans , <3 :)

And this is Siti Saleha , :) <3

haha . mereka semua comel kann ?
soo , bye byee ! :)
see yaa . :)

Thursday, 1 December 2011

Fucking shit !

Hey yaa , mau ckp sikit saja , tak bnyk , skarang aa , susah mau online oh .
cheesecake btol .
BTW , ade gmbr baru untuk hang la blog , nah , pi men jauh-2 :)




Hee . kami muka macho kann :) macho la sgt ! haha . gmbr yg last ni paling macho doh !
hahaha . maaf :) byee .

Sunday, 27 November 2011

Pejamkanlah mata mu , jika rindukan wajahku .

hee , saya bagi lagu itu pada sara :)
haha . Gedik sikit aku malam ni . opps . pagi :)
byee .
ILOVEYOU SARAH AMIRAH  :)

Friday, 18 November 2011

shitto !

HAHA . ok , dah kantoi hisap rokok dgn abg aku .
Ok . sial kan . aku pon satu , dah tau dia balik lg boleh buat bodoh .
haha . aku boleh hisap dpn dia lg tuh . pastu buang kt dia .
Memang kurang aja kan ? aku tau . Kid , my bro , sorry bro .
:) :)