Sunday, 27 March 2011

aku bukan sesape pun kan ? :(

hey ,saya ni saper erk ? awak nk pndah mana saya tak tahu , tetibe budak tuh leh tahu ..
budak tuh saper ? apesal sume bnde pasal kau dia tahu dulu pastu baru aku ?
yer aku tahu aku layan kau macam sampah ... tapi , asal setiap kali kita text mesti ada nama dia ?
kau suka dia ? fine , pegy lah kt dia ..yerlah , text dgn dia tak mcm text dgn aku kan ..
hmm ..kau sebut nama dia tp bila aku tnye ,kau ckp takder pape lah , itu lah ..
kau suka sgt kt dia pegy lah kt dia , .dia kan lg baik dr aku .. kan ?
tak suka aku ckp la !  hmm ..  

No comments:

Post a Comment